Acquire

UW MOBILITEIT TEN TIJDE VAN CORONA (update 19 mei)Ons antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot uw bezoek.

Zoals in de persconferentie is aangekondigd zijn de maatregelen vanaf 28 april versoepeld. Ook voor Autobedrijf Juurlink betekent dit dat er een aantal zaken veranderen die mogelijk belangrijk voor u zijn. Uiteraard staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers hierbij nog steeds op de eerste plaats.

Zijn wij geopend of niet?

Onze werkplaats is geopend. Heeft u een werkplaatsafspraak gepland? Deze gaat gewoon door en blijft ongewijzigd. We zien u graag tegemoet op de afgesproken datum. Heeft uw auto binnenkort onderhoud nodig? Onze voorkeur gaat uit naar het maken van een afspraak. Op deze manier reguleren wij het aantal bezoekers. Zorg er dus voor dat u online of telefonisch een afspraak maakt via onze Werkplaatsplanner of 0523-654030, keuze 2. Voor kleine zaken blijft u natuurlijk ook zonder een afspraak van harte welkom.

Onze showroom is geopend tot maximaal 9 bezoekers. Uw afspraak kan gewoon doorgaan in de vorm zoals we gewend zijn. Daarnaast willen we ook de alternatieve mogelijkheden met u bespreken, zoals video-bellen of bezoek op locatie bij u thuis. Heeft u dringende vragen? Neem dan contact op met uw verkoopadviseur  of stuur een mail naar: Klantcontact@juurlink.nl. Ook voor het bezoek aan onze showroom geldt: Onze voorkeur gaat uit naar het maken van een concrete afspraak om het aantal bezoekers te reguleren.

Is het wel veilig om langs te komen?

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat ons Opel dealernetwerk alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft getroffen om uw gezondheid te beschermen.

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. In onze vestiging hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Ook in de werkplaats nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast zijn eventuele medewerkers met lichte klachten geacht thuis te blijven. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online en per telefoon beantwoorden.

Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie

We zijn op verschillende manieren bereikbaar. Uiteraard kunt u alle informatie raadplegen op onze website, maar mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan zijn onze verkoopadviseurs tevens online en per telefoon bereikbaar: Geert Degenhart kunt u bereiken op: 06-86804669, Kerwin Jansen op: 06-86889848. Hebt u een I-Phone, dan kunt u video bellen, of eventueel via Whatts app chatten. Zij zullen u met alle plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto. Voor onze werkplaats en magazijn afdeling kunt u bellen met ons rechtstreekse nummer: 0523-654030, keuze 2 en 3.

En met de online configuratiemodule kunt u direct digitaal uw gewenste auto samenstellen en bijvoorbeeld uw private-leasecontract volledig online aanvragen.

Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?

Aangezien de levering van uw nieuwe Opel sterk afhankelijk is van het moment waarop en het type auto dat u besteld heeft, willen we u vragen contact met ons op te nemen; wij kunnen u hier meer informatie over verstrekken. Op dit moment ondervinden fabrikanten helaas de gevolgen van schaarste van enkele componenten, wat van invloed kan zijn op een afwijkende levertermijn van uw auto.

Ik wil een nieuwe of gebruikte auto kopen, hoe doe ik dit?

U kunt naar onze showroom komen. Heeft u een auto gezien naar uw wens en wilt u meer informatie over deze auto? U bent van harte welkom. Bij voorkeur maakt u vooraf een afspraak met één van onze verkoopadviseurs en bent op het afgesproken tijdstip met 2 personen van harte welkom. Daarnaast is In overleg is veel mogelijk. Zo kunnen wij via video-bellen u de auto demonstreren en kunnen wij u via mail een financieel voorstel maken. Ook hebben we de mogelijkheid om u thuis te bezoeken met de auto van uw interesse. (Vraag naar de voorwaarden en condities)

Is levering vanuit de showroom of aan huis mogelijk?

Per 1 maart mogen wij op afspraak klanten ontvangen in onze showroom volgens de richtlijnen van de RIVM. Heeft u een auto gekocht/besteld en wordt die binnenkort afgeleverd? Wij nemen contact met u op voor een afspraak. Volgens de richtlijnen van de Rijksoverheid mogen wij maximaal 9 personen tegelijk ontvangen. Eventueel is er de optie tot het leveren van uw auto aan huis.