Acquire

UW MOBILITEIT TEN TIJDE VAN CORONA (update 15 dec.)Ons antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot uw (nieuwe) Opel.

Zoals in de persconferentie is aangekondigd zijn de maatregelen vanaf 15 december sterk aangescherpt. Ook voor Autobedrijf Juurlink betekent dit dat er een aantal zaken veranderen die mogelijk belangrijk voor u zijn. Uiteraard staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers hierbij op de eerste plaats.

Zijn wij geopend of niet?

Onze werkplaats blijft geopend. Heeft u een werkplaatsafspraak gepland? Deze gaat gewoon door en blijft ongewijzigd. We zien u graag tegemoet op de afgesproken datum. Heeft uw auto binnenkort onderhoud nodig? De werkplaats is alleen open op afspraak. Hiermee reguleren wij het aantal wachtende klanten. Zorg er dus voor dat u onlin of telefonisch een afspraak maakt.

Onze showroom moet helaas sluiten. Heeft u een afspraak staan met één van onze verkoopadviseurs? uw afspraak kan helaas niet doorgaan in de vorm zoals we gepland hebben. Wij nemen snel contact met u op om de alternatieve mogelijkheden met u te bespreken, zoals video-bellen of bezoek op locatie bij u thuis. heeft u dringende vragen? Neem dan contact op met uw verkoopadviseur  of stuur een mail naar: Klantcontact@juurlink.nl

Is het wel veilig om langs te komen?

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat ons Opel dealernetwerk alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft getroffen om uw gezondheid te beschermen.

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. In al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Ook in de werkplaats nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast zijn eventuele medewerkers met lichte klachten geacht thuis te blijven. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online en per telefoon beantwoorden.

Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie

We zijn op verschillende manieren bereikbaar. Uiteraard kunt u alle informatie raadplegen op onze website, maar mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan zijn onze verkoopadviseurs tevens online en per telefoon bereikbaar: Geert Degenhart kunt u bereiken op: 06-86804669, Kerwin Jansen op: 06-86889848. Hebt u een I-Phone, dan kunt u video bellen, of eventueel via Whatts app chatten. Zij zullen u met alle plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto.

En met de online configuratiemodule kunt u direct digitaal uw gewenste auto samenstellen en bijvoorbeeld uw private-leasecontract volledig online aanvragen.

Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?

Aangezien de levering van uw nieuwe Opel afhankelijk is van het moment waarop en het type auto dat u besteld heeft, willen we u vragen contact met ons op te nemen; wij kunnen u hier meer informatie over verstrekken. Op een later tijdstip kunnen we u op de hoogte brengen omtrent de details van uw bestelling. 

Ik wil een nieuwe of gebruikte auto kopen, hoe doe ik dit?

U kunt helaas niet naar onze showroom komen. Heeft u een auto gezien naar uw wens en wilt u meer informatie over deze auto? In overleg is veel mogelijk. Zo kunnen wij via video-bellen u de auto demonstreren en kunnen wij u via mail een financieel voorstel maken. Ook hebben we de mogelijkheid om u thuis te bezoeken met de auto van uw interesse. (Vraag naar de voorwaarden en condities) 

 

Daarnaast kunt u direct online uw nieuwe auto bestellen indien u een private lease contract wenst af te sluiten. Met onze online bestelmodule stelt u simpelweg eerst uw auto samen waarna u direct uw private lease contract kunt aanvragen.  


Is levering aan huis mogelijk?

Heeft u een auto gekocht/besteld en wordt die binnenkort afgeleverd? Wij nemen contact met u op om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele levering aan huis. Volgens de richtlijnen van de Rijksoverheid mogen wij de auto leveren aan huis.